fredag 7. januar 2011

Velkommen etter.

Hei Allesammen.
Nå prøver jeg meg også på det så mange av dere andre gjør, med og blogge om mitt liv og mine.

Jeg er en jente på 25 år, som bor i Sarpsborg, Østfold. Jeg er samboer og forlovt med verdens mest fantastiske mann. Iallefall i mine øyne :)
Og så var jeg så heldig at jeg i desember ble mor til en fantastisk flott sønn. Min lille Prins William <3


Vi bor i vårt lille hus i svingen, med vår pusekatt.

Er veldig deilig og bo litt avsides store deler av året, men om vinteren, iallefall med så mye snø som nå kan det bli en prøvelse. Iallefall når jeg er alene hjemme og skal ha med meg lillemann på tur :)

Kommer mer fra meg fremover når jeg blir litt mere kjent med bloggen, så blir nok noen timer ved data'n for og leke og prøve litt fremover.
Nå skal jeg lage middag til meg og min kjære og skifte på lillegutt før vi reiser opp på Harehjellenhytta på Trøskens IL's juletrefest :)

Ha en god kveld allesammen..

Klemmer fra Chatrine...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar