tirsdag 8. mars 2011

Forberedelser...

Imorgen skal lillegutt til mormor for og sove over mens jeg og gubben skal på Taylor Swift konsert i Oslo...
Så nå har jeg prøvd og pakke og få meg meg alt jeg trenger for 1 natt...
Og så er det jo første gang han skal sove borte.
Blir rart og være så lenge borte fra gullungen min :(
Men vi ovelever nok, er vel meg det er værst for...

Selvom han er liten, så er det ikke rent så lite han trenger og ha med seg...
Bleier, våtservietter, mat, pysj, leker, dyne, klær, vogn etc...
Nå trur jeg at jeg har fått pakket ned det meste.

                                         




Vi har for anledningen kjøpt ny sekk, Tøffe gutter må jo ha en tøff sekk :)
Så nå star det meste klart ute i gangen, bare tåteflaskene som gjenstår...
Tarzan lurer fælt på hva som skjer, men mest på hvorfor mamma tar bilder av ting og blitzen...

Nå skal jeg krype i seng med de to goguttene mine, sliten etter en lang dag med ommøblering...
Men blir jo fint da :)

God natt allesammen :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar