tirsdag 22. mars 2011

Kjøkkenet mitt :)


Nå er endelig vår solen her igjen, og jeg vasker og rydder som en gud om dagen :)
Her sist helg, fikk vi endelig gjordt ferdig kjøkkenet vårt også :)
Så for dere som ikke vet hvor jeg bor, eller hvordan det har sett ut her...

FØR:


ETTER:



Og men Våren og sol inn vinduene kommer jo alltid lysten til og pynte opp litt...
Speilet og lysestakene har jeg kjøpt på Perfect home, og de har fått et midlertidig hjem i vinduet i stuen, mens jeg venter på at gangen skal bli ferdig...


Nå skal jeg kle på meg og gå ut og trille en liten tur i det vakre vårværet og så se om jeg ikke har sjekket skatten etterpå...

Ønsker alle en super vår dag og lykke til med skatte oppgjøret...

1 kommentar:

  1. Guri, så nydelig kjøkken dere har! Og varene blei kjempe fine, gleder meg til å se de på plass i gangen :-)
    Klem ♥

    SvarSlett