mandag 30. mai 2011

Ny uke... Nye muligheter...

Idag våknet jeg og tenkte, nå eller aldri...
Så da bestemte jeg meg, at jeg skulle begynne på diett...
Har de siste dagene sittet og tenkt, og lest og grublet over hva jeg skal prøve,
men i morres fant jeg frem Grete Rode boka mi...
Og nå er vi igang...

Blir jo litt innkjøring nå den første uka, før man er helt inni i det igjen.
Men tenkte nå at jeg skal være flink og følge dette kostholdet lengst mulig og så bare kose meg litt på lørdager... Så da håper jeg på at det vil være en liten motivasjon og holde dere oppdatterte på hvordan det går...

Og når man skal begynne på nytt, er det jo greit med litt nytt utstyr og... :)
Så da dro jeg ut og fikk med et par nye joggesko/terrengsko...
Veldig fornøyd med at jeg ikke betalte mer enn 499-, :)


Og når jeg først var ute, fant jeg salg på Kapphal...
Halvpris av rød pris :)
Og 3 for 2...
Så da ble det litt nytt til lille gullet mitt også...


Og så begynner jo William og bli så flink til og rulle rundt, selvom det er noen små hindringer igjen :)


Nå skal jeg finne frem treningstøyet og tørke støv av spinning sykkelen min.
Lillegutt sover og gubben jobber,
Så da finner jeg meg noe fint på tv'n og sykler litt :)

Ha en suveren kveld allesammen :)

2 kommentarer:

  1. Næ guri, så spennende!! Er kjempe tøft gjort av deg altså, håper du klarer å gjennomføre det!! Viktig å kose seg en dag, så man ikke "sprekker".. Masse lykke til iallefall, du virker som en kjempe målbevisst og psykisk sterk person, så det her tror jeg virkelig du tar på strak arm! Er jo den første perioden sopm er verst, når du kommer over barrieren og du begynner å se resultater, blir alt så mye mye lettere.
    Åh, krysser alt jeg har for deg!
    Og så mye fint tøy Williamsen fikk seg :-) Er så gøy å kjøpe tøy til de små trolla!
    Stor klem fra meg ♥

    SvarSlett
  2. Hei,

    jeg begynte å lese bloggen din for ikke så lenge siden:) Liker den veldig godt. Kunne du kanskje fortalt litt om deg og forloveden din? Når og hvordan dere ble kjærester og når dere forlovet dere også videre? Lykke til med dietten da, er sikker på at det går kjempebra:)

    SvarSlett