onsdag 25. mai 2011

Planlegging...

Idag har jeg vært en tur på kjøpesenteret med en venninne, og vi har virkelig koset oss...
Og så har vi fått mala litt på huset, endelig funnet riktig farge :)
Og nå som jeg er ferdig med og rydde, kan jo jeg sette meg ned og skrive litt til dere...

Nå i de sene kveldstimer, det er da jeg har tid til og kose meg...
Så da kan jeg sitte og bla side opp og side ned på butikker og lage fine gavelister...
Nå nærmer det seg jo sagte men sikkert bryllup...

Og mye er unna gjordt, bare kosen igjen :)

Sko er kjøpt
Kjolen er bestilt
Bordkortene er snart ferdige
Bordplasseringer
Meny
Fotograf
Gavelister
Gjesteliste
Kirken
Presten
Kirkeprogramet
Dress til William er bestilt (min mor skal sy)

Det som står igjen, er bare og kjøpe inn litt...
Brus (ved min bror fra Coca Cola)
Mat
Pynt...

Og finne noen til og ordne håret mitt...
Noen som har lyst???

Så begynner vel og få god tid...
05.11.2011 er datoen...

Skal få tatt bilder og dele med dere senere...

Ha en strålende kveld og en fortsatt god uke :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar