onsdag 18. mai 2011

Regnvær...

Hei kjære lesere...
Blir desverre litt tid mellom innleggene mine nå, men når det er vår og nydelig vær som det har pleid og være er det så mye annet tiden går til :)

Så nå som det regner kan jeg jo oppdattere dere litt, stedet for og klippe plenen og male og alt som skulle vært gjordt ute :)
Mye jeg sikkert kunne gjordt inne også, men min kjære baby har vært i dårlig form og gråt store deler av dagen...
Så nå tar jeg og slapper av med fyr i peisen, mens kjæresten legger guttungen.

Siden sist har det ikke skjedd stort nytt, dagene går i den samme tralten som før,
men i går feiret jo vi som alle dere andre 17 mai :)

17 Mai for meg består av og reise til pappa sine foreldre...
Der samles hele familien til pappa i 11 tiden, før vi setter kursen mot sykehuset,
er der vi alltid står og ser toget.
Bestefar er igjen hjemme og dekker bordene og lager deilig lapskaus.
Så når toget er ferdig er det til bestemor og bestefar for og spise og kose oss...
I går var vi 22 stk til lapskaus og dessert :)

Så dro vi en tur innom min kjæres foreldere og fikk sagt hei til svoger før han og familien reiste tilbake til Sverige...

Her er William i bunaden sin :)

Hipp Hipp Hurra!!!

Meg i bilen på vei til byen for og se på tog :)


William var sliten når toget skulle til og begynne, så da var det deilig og sove litt.
Og med fine høreklokker, skvatt jeg ikke av musikken heller...


Etter en lang dag avsluttet vi med kos på sofaen.
Og lillegutt er blitt så glad i og nusse :)

<3 NUSS NUSS <3


Ha en fortreffelig og forhåpentlig tørr kveld kjære lesere...
Her er det snart sengen, imorgen skal jeg og mamma en tur til Oslo,
og William skal være hos sin farmor.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar