onsdag 7. september 2011

Trolldeig og julegaver :) del 1...

Er sikkert noen av dere som synes jeg er veldig tidlig ute... he he...
Men det er bare meg :)
Liker og begynne på julegavene tidlig....

OG hvert år er det det samme spm...
Hva skal man gi bort???

I år så har jeg bestemt meg for og lage noen gaver i trolldeig.

Fant en veldig fin oppskrift :

2 kopper mel
1 kopp salt
1 kopp vann
1ss olje

Kna til fast deig.
Stekes på 80 grader, og det er nettopp stekingen som tar laangt tid.
fra 3-48 timer. Så kan være greit og steke om natten :)


Vi har laget hjerter, som William skal få "male" med håndavtrykkende sine.
Og så skal de få fint bånd og gis bort til vindus/juletre pynt...


Har dere begynt med gaver ennå?
Og liker dere og lage de selv???


1 kommentar:

  1. Guri, så smart! Det skal jammen meg jeg gjøre også, så blir det gaver fra tulla her i huset:)

    Jeg er like tidlig ute jeg, så det er ikke bare deg nei:)

    SvarSlett