mandag 31. januar 2011

Ny uke, Nye muligheter..

Endelig mandag igjen, etter en travel og tøff uke.
Koset meg veldig sist uke med mange gode venner, for og komme meg igjennom helgen med ikke alt for mange tanker om at mine foreldre flyttet fra hverandre. Som en prøve seperasjon nå til og begynne med...

Da er jeg utrolig glad jeg har min lille prins og konsentrere meg om, som er så vakker og nå virkelig har begynt og smile til oss :)
Var hos Fysioterapaut med han, og fått noen oppgaver og jobbe med, og venter nå på behandling hos manuell terapaut. Så dette blir nok bra :)

Nå er det under en uke igjen til dåp også, blir moro men også litt rart :)
Store gutten min som jeg føler akkuratt har kommet til verden.
Så denne uken går med på og ordne alt fint til dåpen :) Er bare dekke bordene og henge opp ballonger langs veien igjen.¨

Så jeg håper på at denne uken blir bedre enn sist uke og at våren nå melder sin annmars :)
Er jo så deilig og se sola skinne og pluss grader på gradestokken midt på dagen nå :)

Ha en strålende uke allesammen :)

7uker

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar