tirsdag 25. januar 2011

6 Ukers kontroll :)

I dag var jeg og lillegutt på 6 ukers kontroll på helsestasjonen. Utrolig rart og tenke på hvor fort tiden har gått :)
Idag hadde han blitt 57,5 cm lang og veide 5620 gram :) Så endelig legger han fint på seg og ting går riktigvei, selvom vi hadde en trøblete start.
Ellers så var han en frisk og sunn gutt og alt var som det skulle være.

Og det begynner og bli så moro :) Hver dag er det mere liv og du ser nysgjerrigheten vokser...
Blitt så gøy og titte i speilet sitt og slå på ting.



Så merker jeg på kroppen min og at det endelig begynner og komme seg.
Er så utrolig deilig og endelig ha litt overskudd igjen og ork til og finne på ting.
Selvom det innimellom kan bli litt mye farting :)

Denne uken har jeg hittils koset med en venninne fra Oslo og i morgen er det en tur til halden for og besøke en venninne og hennes lille vakre sønn :)
Og resten av uken går også med til venninner :)

Etter 9 mnd med kvalme i svangerskapet og svært lite ork er jeg så GLAD for at jeg endelig orker og farte og ta opp kontakten med venninner igjen. Da blir jo permisjonstiden også mye morsommere :)

Ha en fin kveld og en god uke folkens :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar