søndag 27. februar 2011

Modell for en dag...


Som sett ut fra sist blogg innleg, slet jeg med og finne klær og ha på meg til Photoshooten igår. Men etter og ha samfart skapet klare jeg og få fylt opp en bag med litt klær og sko.
Men det ble en svipp ut innom kjøpesentret på veien og... Der ble det litt smykker og en bukse og topp.
Så satte vi kursen mot Strømstad og Straømstad Spa, der The Studio holdt til...

Vi hadde booket kl 13.15 og var klare som egg når vi kom ned.
Men det ble tilslutt endel venting før ting skjedde. Så veldig glad bade jeg og venninnen min hadde med oss våre respektive :) Og ha vært der alene med de to små hadde ikke fungert.

Så etter en stund gikk vi og ordnet håret, så ble vi kalt inn til sminke. Og da var det bare og få på seg første antrekk og vente på fotografen.

Men heldigvis ble det jo noen fine bilder til slutt, slik at man ikke føler at all ventingen var forjeves.




Og det var utrolig deilig og sette seg godt tilrette i sofaen og legge beina høyt når vi først kom hjem :)
Så ble jo lillegutten min ille tøff på bildene og da. 11 uker gammel idag. Og du kan jo tro at jeg hadde en veldig sliten gutt og, etter og ha vært på farta i over 12 timer.  Så i natt sov han veldig godt og lenge...  Nå skal jeg kose meg med kjæresten resten av dagen, snart lage litt middag og lade opp til ny uke og nye utfordringer.
Ha en fortreffelig søndag allesammen...

1 kommentar: