fredag 25. februar 2011

Hva skal man ha på???

Hatt en fin dag idag, der vi har vært en tur hos jentene på jobben :) Så gikk turen hjem til svigers.
Når vi kom dit var det hele 12.3 grader i stua, så var godt og få tent opp da :)
Var også en veldig glad pusekatt som fikk komme inn igjen etter 14 dager ute i kulden...
Min kjære hentet de på flybussen og jeg laget middag til de mens lillegutt lå og sov forran peisen :)

Så tok vi turen hjem, der jeg endevende klesskapet mitt for og finne 3 antrekk til og ha med meg på fotografering i morgen... Ikke lett når man føler alt er litt trangt og sitter litt feil etter fødselen...
Så ønsk meg lykke til imorgen...

Nå ligger jeg og min kjære på hver vår ende av sofa'n og koser oss med senkveld, før det blir sengen:) Imorgen blir det Strømstad tur :)

God kveld og god helg folkens :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar