onsdag 9. februar 2011

Trening igjen:)

Gud hvor deilig det er og ha kommet seg tilbake på trening :) Nå har jaeg ikke trent siden april i fjor, da jeg ble gravid med lille William. Var jo kvalm hele svangerskapet :(
Har begynt rolig, med lette økter selvom jeg har trent hver dag denne uken :)
Er så heldig at både mamma og svigermor kan ha lillegutt et par timer på dagen for meg :)
Er så deilig og være litt sår i musklene, og det har vært en lek og stå opp kl 8 på morgenen :)

Og at det er så nydlig vær ute gjør jo heller ingen ting :)
Kjenner at jeg ikke har lyst til og sitte stille, bare gjøre ting. Er jo så mye som skal gjøres hele tiden. Gleder meg nå til våren og at jeg kan begynne og male verandaen, og huset. Ordne i hagen og pusse opp kjelleren :)

Så bare en snart tur innom og skriver en liten hilsning til dere alle, før jeg begynner på middagen og rive litt mere tapet nå mens lille gutt sover formiddagslur i sengen sin :)
Han begynner og bli så ille nysgjerrig omdagen, så vil ikke sove for da kan han jo gå glipp av noe. Men det ender da ofte med at det blir litt gråting og frustrasjon fra hans side, for han er jo så trøtt :) <3<3<3

Ha en fortsatt fin uke :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar