torsdag 17. februar 2011

Godagen...

Idag sto vi opp og gjorde oss klare til og dra til mormor, som skulle passe lillegutt så jeg fikk trena.
Men jeg har ikke følt meg i form et par dager nå, og da jeg nesten var kommet på trening satt jeg og kald svettet i bilen.
Så da dro jeg heller på kjøpesenteret og fikk klippet meg :) Var et år siden sist, så var på tide.


       Og så dro jeg hjem til mamma og var der litt, og vi fikk laget hånd og fotavtrykk :)
Så fikk jeg melding fra en venninne, så tok så turen på storbyen med henne og hennes sønn :)
Koset oss veldig i et par timer det :)

Også var det utrolig deilig og få gubben hjem til normal tid i dag :)
Koset oss med god middag og noe fint på tv.
Og til slutt tok endelig lillegutt kvelden han og :)

Med det nye fine Flåklypa junior ullpleddet sitt :)

Ha en fin kveld alle sammen :)
Og en super duper helg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar