lørdag 23. april 2011

Alle pengene.... Hvor blir de av???

Som man som regel gjør fast en gang i mnd når pengene kommer inn på kontoen,
går man inn på nettbanken...
Regninger og moroheter skal betales, og man sitter der og klør seg i hue....
Hvor har penga mine blitt av egentlig??? he he...

Og så tenker jeg meg om, aha.... Det bladet kostet jo bare 40 kr, den bollen bare 10 kr...
Den der hadde vært sjekk og ha, og den, og den...
Og som alle andre jenter så er det jo sånn at vi trenger en ny topp eller en ny bukse.

Så nå skal jeg prøve og skjerpe meg litt, trur det da plutselig ville stå litt mere penger på kontoen enn man ville trudd... Et sent nyttårs forsett kanskje :)


Men Nå skal hver dag nytes til det fulleste :)
Med far og lillegutt.
Tiden flyr jo så fort, han lillemann blir jo så stor...

Her koser William med pappa litt før legge tid :)


    Også ønsker vi dere alle sammen en fortsatt
strålende påske :)


Lille tøffingen min :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar