tirsdag 26. april 2011

Eventyrstund

Igår begynte vi med og leste eventyr på sengen...
I går var det Cars som ble lest, og lillegutt lukket øyna og sovnet da vi kom til nest siste side...

Så siden han sovnet kl 20.00 igår, bestemte han seg for og starte dagen idag kl 06.00.
Vå vi var oppe og koet oss og ventet på at vi skulle av gårde på babysvømming.

Første gangen i dag, var moro...
Gleder meg til han skjønner litt mer hva han skal gjøre i vannet.

Så dro vi hjem og da benyttet vi sjansen til og sove sammen, det er det som er så deilig med og gå hjemme med lillegutt. Kunne kooose oss masse sammen.

Nå er kveldsgrøten spist og melka fortært.
Klokken er så vidt over 19.00 og lillegutt ligger og sover.
Så nå skal jeg rydde litt og se om jeg klarer og legge meg i rimelig tid så jeg kommer meg opp uten og være stup trøtt imorgen...


Stooor gutt som spiser selv, og koser seg med barnetv.

 Men ikke bare lett og ha den flaska inni munnen, av seg selv.


Dagens bok var Oppdrag Nemo, og lille prinsen sovnet så søtt når det var 4 siden igjen...

Ønsker dere alle sammen en fortreffelig kveld :)

1 kommentar:

  1. Nydelige lille gutten ♥ Kan tenke meg han sovnet godt, til de stemmene han liker best i hele verden :-)
    Så fint det blir på verandaen deres nå! Og så flinke dere er til å hjelpe til med dugnad, det setter nok de som blei hjulpet kjempe stor pris på! Det er så viktig å være glad i å hjelpe andre, den største gleden man kan ha, er å gjøre andre glad vet du :-)
    Håper dere hadde en fin påske, lillegutt vokser seg til å bli en utroolig nydelig og vakker gutt ♥
    Stor klem fra meg :-)

    SvarSlett