onsdag 20. april 2011

Huff. Alt for lenge siden nå....

Huff... Dårlig samvittighet her nå dere...
Blitt så lenge siden sist nå, men gud som tiden flyr...
Sitter hver kveld og tenker på at nå skal jeg blogge litt igjen,
men så er klokken så mye at jeg bare må finne dynen.

Mye har skjedd siden sist da, mandag hjalp vi min Mamma med og flytte inn i ny leilighet.

Jeg har fått plantet litt i pottene mine <3

Så er min kjære flink og maler rekverket på innsiden.
                 Vi satte opp ny veranda i fjor, da den forje var så råten at jeg tråkket igjennom..



Lillegutt ligger ute og nyter sola litt mens vi gjorde oss ferdig for dagen...

Man må jo bare benytte det fine været på og ordne litt i hus og hage :)

Nå er hagemøblene vasket, grillen skuret og maten handlet inn for påsken.
Så de neste dagene skal vi holde på med huset, være samme venner og familie og kose oss.

Ønsker dere alle sammen en suveren påske :)

Så skal jeg prøve og blogge litt oftere igjen :)

1 kommentar:

  1. Så fint det blir. Det er deilig når våren titter fram og vi kan begynne å sitte ute. Ikke minst sene grillkvelder! God Påske til dere!

    SvarSlett