lørdag 9. april 2011

Vårsolen...

Hvor nydelig er det ikke og titte ut av vinduet om morgenen nå, og ikke minst og gå ut :)
Sol og varme og nydelig vær...
Energien og arbeidslysten bare trenger seg på...
Så denne uken har jeg snekkret ferdig rekkverket på verandaen og laget en port, som jeg fikk hengt opp idag...

Og så har jeg jo en liten sol inne og da :)



 Fått opp ny lampe i spisestuen min som jeg fikk av min kjære i 3 års gave :)
Deilig med friske blomster på bordet og :)


Hadde store planer om og utnytte disse dagene til det fulleste, men at jeg tråkket over gjorde desverre en liten endring i planene... :(
Så i dag har jeg vært ute og jobbet litt med verandaen. Flyttet med rundt på en stol mens jeg har smurt på visir.
Gleder meg til og vise dere bilder når vi blir ferdige med og male :)

Håper alle har noen fantastiske vår dager og gleder seg til påsken slik som meg :)

Nå er min kjære dratt på hockey kamp. og han håper vel som alle andre at de sikrer seg "bøtta" idag.
Etterpå skal William noen timer til mormor, mens vi skal ut og spise :)

God helg alle sammen...

1 kommentar:

  1. :) For en nydelig liten tøffing...
    Takk for fin kommentar! I dag har jeg spist havregrøt til frokost!
    Det er sant som du sier, og det tar litt tid å få vinteren ut av kroppen - Nå er heldigvis snøen borte her i lofoten, og det har vært noen fine utedager innimellom. Det gjør godt :)

    Ha en finfin dag :)

    SvarSlett