mandag 4. april 2011

Kunstnerisk... ehhhh...

Idag bestemte jeg med for og ta turen på panduro for og handle inn litt håndarbeide...
Begynner og bli ganske lei den julekransen som henger på utgangsdøren...
Og ser for meg så flott og fint i hode mitt hvordan ting skal bli,
men når jeg sitter der og lager det,
føler jeg ut som det var noe jeg laget på barnehagen og stolt hadde med hjem til ho mor...

Men er jo litt sjarm i og lage ting selv også selv om man ikke er Piccasso...

Her er iallefall resultatet at dagens to håndarbeider.
(blir vel til at jeg tar frem broderie mitt snart, for det får jeg iallefall til...)
 Fuglehus til og pynte med ute når vi får malet huset i vår.
701 er hus nummeret vårt...

Og til døren istedet for kransen...

Nå gjenstår bare klarlakk så er de to små prosjekter klare for bruk...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar