søndag 26. juni 2011

En liten oppdattering en søndagsmorgen...

Nå har klokken blitt litt over 07.00, og jeg og William har vært oppe i 1 times tid :)
Så da tenkte jeg at jeg skulle legge igjen en liten hilsen til dere...

William er nå kommet til det stadiet at han er overalt og ikke klarer sitte i ro...
Han har også iløpet av de siste dagene begynt og åle seg fremover med armene, så nå er
brått radiusen utvidet en del.

Og sove i sengen???
Nei det er ikke gøy, da finner vi som oftest vår lille engel som på bildet under :)



Fredag var jeg en tur på storbyen, og der har nå Home & Cottage åpnet...
Fy, så mye lekkert de har, så her ble det litt pynt til stuebordet mitt :)




I går kveld kom svoger, kona og vår nevø innom på besøk,
så da ble det tid til litt lek før det var legge tid :)
Er ikke mer en ca. 5 uker forskjell i alder på disse to nydelige fetterne...




Og så en liten bryllups oppdattering...
Lovet dere jo og legge ut bilder av innbydelsene når de kom.
Har hatt de en ukes tid nå, men har bare ikke fått rotet meg til det...

www.adorables.no fant jeg flotte klær til barn,
så da ble plutselig dressen til William klar til bryllupet :)



Her er bordkortene våre...
Så nå er det bare og vente på svar fra gjestene og fylle inn navn :)


Og jeg ble veldig fornøyd med innbydelsene våre :)


Så nå skal jeg og William få i oss litt mat og kose litt, før vi vekker pappa og tar litt familiebesøk.
Og bruker søndags ettermiddagen på og hvile og kose oss.
Oppererte storetoa mi på torsdag, så merker desverre at jeg er litt redusert :)

Ha en flott søndag alle sammen :)

4 kommentarer:

  1. Så lekre innbydelsene var!!! :)

    SvarSlett
  2. Hehe, ja kjenner til det der. Stine kommer seg også fort fremmover nå :) Men er kjempemorro da! Permisjonstiden min er over nå, og det er ikke like morro :(

    Takk for kommentar :) Kjekt at noen stikker innom selv om jeg ikke oppdaterer ofte for tiden :) Stuen er blitt kjempefin nå, synes jeg - så gleder meg til å vise :)


    Bryllupsinvitasjonene og bordkortene var skikkelig fine! Jeg laget de tingene selv til brylluppet vårt. Er dyrt å gifte seg, og vi tok det hele alene, på forbrukslån, så var greit å spare der man kunne spare :)

    Ha en strålende søndag!

    SvarSlett
  3. Hvordan ble det forlovet da Chatrine? Gikk han ned på kne???:) Fortell, fortell!

    Ha en fin uke! Victoria:)

    SvarSlett
  4. Hei Victoria :)
    Hvis du leser innlegget fortellingen om oss :) finner du det fortalt der :)

    Klem

    SvarSlett