mandag 6. juni 2011

Første uka :)


Da var første uka på dietten over...
Og jeg må jo ærlig innrømme at det har vært litt startvansker...
Var jo så uheldig at den uka jeg valgte og starte var den uka jeg skulle ha mensen...
he he... Og så har det jo vært langhelg, med gode venner på besøk, grilling og kos :)

Men var jo veldig flink igår da...
Gikk først litt over 1 times tur alene med William i skogen,
og så var vi på besøk på kvelden og da ble det litt over en time gåtur til :)

Så har prøvd og være flink, men har jo blitt litt kos og...
Men da jeg gikk på vekten idag, ble jo humøret alt bedre :)

Vekten sa at jeg hadde tatt av 2 kg på 1 uke,
og målebåndet sa at det hadde forsvunnet 7,5 cm :)
Så da fortsetter jeg med godt mot denne uken her også :)

Nå skal jeg kose meg med vakringen min idag, og se om jeg får vasket huset litt...
Ha en strålende mandag i finværet kjære lesere...



1 kommentar:

  1. Så flink du har vært:) Og veldig fin blogg:)

    SvarSlett