onsdag 8. juni 2011

Bryllupsplanlegging...

Dagene flyr unna, og det er nå under 5 mnd til jeg skal gifte meg :)
Innbydelser er bestilt og gavelister laget :)

Her har dere litt bilder av ting som er klare :)

Bare ELSKER støvlettene min <3<3<3

Har også bestilt 12 lykter som skal stå ute med lys i :)


Min vakre gjestebok :)


Litt organiseringsfreak kan jeg ikke komme meg unna at jeg er,
så her er 1 av 2 kasser med ferdig brettede servietter til middagen :)


Slik ser de ut hver for seg :)


Tiden flyr unna, og gleder meg over hver lille ting som kommer i posten :)
Nå venter jeg i spenning på innbydelsene og bordkortene :)
Så skal jeg vise dere de også :)

Nå skal jeg kose meg med og titte på frisyrer...

Håper dere alle får en varm, klam og fantastisk onsdag :)


1 kommentar:

  1. Så mye fint :-) Gleder meg til å se alt sammen på selve dagen, da må du knipse i vei og legge ut ;-)
    Men du, så utrolig bra resultat det kom eter første uka! Det er jo vanlig å gå opp når man har mensen, så det er jo helt fantastisk!!! STÅ PÅ videre, kommer til å føle deg som et nytt menneske i bryllupet :-D
    Og så fint huset deres blei etter litt maling og nye møbler! Og nydelige lillebadeengelen ♥

    SvarSlett