mandag 27. juni 2011

Heldige meg :)

På torsdag etter jeg hadde operert toa, skulle jeg ligge rolig med foten høyt...
Så da hadde jeg ikke så mye annet og gjøre enn og følge med på facebook...

Brått så jeg at Radio Prime Sarpsborg hadde en konkurase, der 10 lyttere skulle bli trukket ut til en
intim/minikonsert med Atle Pettersen.

Det var jo favoritten min under X-FAKTOR.
Så jeg sendte inn mail med navnet mitt i,
Og et par timer senere fikk jeg mail tilbake om at jeg hadde blitt trukket ut :)

Vi møtte opp kl.11.00
Kan tru jeg stressa, skulle jo skifte sårbandasje mellom 10-11.tiden i fredrikstad og på konsert i sarpsborg kl 11.
Men klarte det med glans :)

Når Atle dukket opp i studio, fikk vi alle ta bilde med han, og så var vi alle med inn i studio der vi hørte at de intervjuet han, og han sang 2 sanger for oss.

1 som han sang i X-Faktor finalen,



Og sin egen sang Shine....
For dere som ikke har hørt den :)


Nå går jeg og finner dyna.
Gubben er fortsatt på jobb og jeg har vært oppe fra 4.30...

Ha en god kveld allesammen :)




2 kommentarer:

  1. Så spennende! Heldiggris!:)

    Har det gått greit med Grete Roede dietten eller? Er på det selv nå, men merker det går tungt!:/ Ikke lett på sommeren, hehe!

    SvarSlett
  2. Hei Anna! Går tungt her og. Opperert toa, så er ikke helt klar for sko og lange gåturer akkurat nå :) men føler jeg er flink med kosten :) mye mindre brus, juice og godis :) lykke til videre... :)

    SvarSlett