søndag 19. juni 2011

Nytt kamera...

Lenge har jeg hatt lyst på speilreflekskamera...
Så etter og inngått en avtale med kjæresten, fikk vi igår vært og kjøpt til meg :)
Canon EOS 550D ble det...
:)

Så siden har jeg vel ikke gjordet noe annet enn og ta bilder og leke meg med kamera...

Må si jeg er STRÅLENDE fornøyd!!!

Så her er et par smakebiter :)

Måtte jo prøve i sort-hvit...


ØY.... Hva skjedde nå mamma??? Leka mi ¨datt når jeg løftet den.......


Bbbbbbrrruuu....
Gøy og lage lyd med leppene :)


Ellers har jeg hatt en strålende helg, vi har fått ordnet litt med ute arealet, koset oss med masse NCIS episoder på boksen... Og i dag vært på babysvømming. (for og hente igjen en kurs dag)

Nå står kveldsmaten i ovnen og jeg trur jeg finner senga tidelig idag...
Tåler ikke og sitte oppe om nattan lenger... he he...
Iallefall når lillegutt våkner kl 05.00...
Men Jokula måtte vi jo ha med oss :)

Jokula er en STOR orienteringsstaffet i Finland, der en kompis av oss løp i går...
Og de vant :)
Så gratulerer Halden SK så masse :)

Jeg håper dere alle har hatt en strålende helg :)

Klemmer fra meg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar