lørdag 2. juli 2011

Sliten...

Misforstå meg rett, jeg har verdens snilleste sønn.
Alltid godt humør og blid.

Men han har desverre hatt et par dager nå hvor ingenting har vært greit...
Og når da min samboer er mer på jobb enn hjemme, faller alt på meg.
Så merker det går på humøret, kreftene, lysten og alt...
Bare lyst til og trekke dyna over hode og gjemme meg...

William er jo blitt over 6 mnd, og nå flytter han godt på seg, og han MÅ aktiviseres til enhver tid!!!
Noe som gjør at ho mor sliter seg i hjel.
Men ille glad i han da!!!
<3<3<3



Nå nærmer det seg jo heldigvis ferie på gubben, så da får kanskje ho mor sovet ut et par dager og :)
Ellers så vil jo all energi bli brukt på opppussing :)

Idag er det uterydding som står på planen, så William skal til sine besteforeldre,
mens vi fyller henger og bil og kjører noen turer på fyllinga og så ut og handle litt.

Ønsker dere alle en fantastisk helg!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar