onsdag 28. desember 2011

Bryllupsreise. Snart avreise...

Gubben er på hockey kamp,
lillegutt er levert hos svigers og sover nok søtt nå.
Jeg har tatt meg en liten blund på øye og har nå satt igang både vaskemaskin og oppvaskmaskin.
Og litt mer en 4 timer, kommer min lillebror og henter oss.
Destination: Gardemoen-Florida...

Og med nesten et døgn reise tid, lander vi i morgen kveld på Orlando International airport, og skal ha 14 dager ferie, bare jeg og mannen min...

Akkuratt nå både gleder jeg meg og gruer jeg meg til og reise, skal bli så utrolig moro og komme ned til Florida igjen...
Men samtidig, så skal jeg være over 14 dager vekk fra han lille som betyr alt for meg...
Og så er det jo typisk at han såklart nå som vi skal reise, ser ut til og begynne og gå...

Nå er det snart og hoppe i dusjen, men først skal jeg vaske gulver og rydde litt til :)





1 kommentar:

  1. Riktig god tur, god jul og godt nytt år :-)

    Det var godt å lese noen innlegg igjen, men skjønner jo at det ikke kan være lett å få tid til bloggen i en hektisk hverdag.

    Håper vi får oppdateringer fra turen. Dere er heldige :-)

    SvarSlett