torsdag 5. januar 2012

En liten hilsen fra USA


GODT NYTT ÅR allesammen!!!
Håper dere alle har hatt en fin nytt års feiring :)

Vi hadde en fin og varm dag sammens med ca 70 000-80 000 mennesker.
he he...
Så man kan jo si at det var litt folksomt, men koset oss gjorde vi iallefall, middag spiste vi samme Mikke mus, pluto og snipp og snapp :)

Ellers så har vi hatt fine dager siden vi kom ned hit, stort sett godt og varm, 1 nyttårsdag tilbrakte vi i badeland.
Men så kom kulda, så de siste 2 dagene nå har vært kalde, så vi har vel hatt på oss alt vi eier av tykke klær,
for vi tok jo så klart ikke med oss vinter jakkene...
Men idag har det endelig temperaturen steget litt igjen og de venter at vi er tilbake til normale florida temperaturer igjen...

Jeg hadde egentlig tenkt til og blogge litt mer nå som jeg først var på ferie og hadde litt tid, men internett er vist ikke inkludert på rommet her borte, og de tar 60 kr døgnet for nettet, så darfor bestemte vi oss for og holde oss mest mulig av nettet...

For det andre så er vi så sinnsykt slitene når vi først kommer hjem fra og ha fartet rundt i parkene hele dagen, så vi sovner nesten i det vi kommer inn døra...

Det begynner heldig vis og bli litt roligere og færre mennesker her nå, så vi sover inn på morgenen, og tar dagene som de kommer...

Så flere bilder og nytt blogg innlegg kommer når jeg kommer hjem...

Kan jo tro at jeg gleder meg veldig til og komme hjem til William nå da, for han har jo så klart begynt og gå nå mens vi her...

Ta vare på dere selv så tastes vi senere :)

klem fra Chatrine mor!!!

1 kommentar:

  1. Hei hei gamle bloggvenn og riktig godt nytt år :)
    Det har vært lite blogging på meg i det siste, og mye styr med spam av både blogg og mailadresse, men jeg er no innom her å vaser av og til :)

    Håper livet behandler deg bra!
    *klemmer*

    SvarSlett