torsdag 23. februar 2012

Hvor blir det av tiden???


Så og si hver eneste dag tenker jeg a jeg burde skrive litt på bloggen igjen.
Om alt som skjer på huset, med lille gutt og livet generelt...
Men tiden strekker ikke til.
Selvom mannen har pappapermisjon, bare 4 uker igjen nå. og jeg har et par fri dager, så har jeg ikke tid lenger til og sitte ved data'n hver kveld...
Hadde det ikke vært for min kjære Iphone, hadde jeg ikke holdt meg oppdattert på noe :)

Nå har jeg endelig litt tid for meg selv og tar meg en kopp te og blogger litt imellom ryddingen i huset..
Kveldsvakt i morgen og middagsgjester på lørdag, så da passer jeg på og gjøre litt nå :)
Mannen er på hockeykamp og og lillegutt sover så fint i senge sin.

Endelig har vi klart og få inn sove rutiner og legge han i egen seng :) Kjempe stolt av meg selv :)

Men her kommer noen bilder av vårt liv den siste mnd...
Så får jeg vaske litt videre...







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar