søndag 15. januar 2012

Vel hjemme igjen...

Etter litt over 2 uker avgårde kom vi på fredag endelig hjem igjen...
Helgen har gått med til og pakke ut og kose oss med lillegutt som desverre har blitt syk.

Endelig har jeg fått litt tid i dag til og sette meg ned og legge inn resten av bildene og ordne litt på dataen :)
Så her kommer et par bilder til fra turen vår :)

Gavekurv vi fikk på døren av hun som sydde brudekjolen min :)


Slottet til Askepott på kvelden :)


Middag med Ole brumm, Nasse, Tussi og Tigergutt :)


Og bassenget på hotellet :)


Vi har hatt 2 flotte uker med stortsett 28 varmegrader og koset oss...
Men merket det jo nå på slutten at vi savnet lillegutt og at vi gledet oss til og komme hjem til NORSK mat.

Alle sier, å har dere spist mye god mat??
Og ja vi har det, men det har vært når vi har vært på resturanter som ikke er amerikanske...
For oss ble desverre den amerikanske maten for fet og for smak løs.
Men vi var en dag på en fransk restaurant og hadde 3 retters middag, og gud så nydelig maten smakte :)

Nå blir det kvelden for meg, skal se litt på takkekort til brylluppet, barnehageplass og søknad for gutt ungen, og i morgen er det tilbake til hverdagen og jobb, mens min kjære mann skal kose seg hjemme i Pappaperm i 10 uker :)


1 kommentar:

  1. Åhh, så deilig dere må ha hatt det! Misunnelig her altså! ;) MEEN, må jo si at jeg aldri hadde greid å dra fra ungene såå lenge! Når det er sagt, så er det nok verre for foreldrene enn barna da. ;)

    SvarSlett