lørdag 22. januar 2011

Kjæreste kveld.

Fikk brått så lyst til og ta en tur på kino idag. Så etter en telefon til mine foreldre hadde vi barnevakt til lille gutt og mulighet til og gå og kos oss.

Vi så Narnia i 3D, utrolig fin film.
Og gud hvor deilig det var og kunne sette seg ned, senke skuldrene og bare føres inn i verden på skjermen forran seg.

For det har jeg erfart som småbarns mor, at man får ikke sett på noe i fred lenger, og en liten tv serie på 45 min, tar brått 1,5 timer og få sett på :) Men er absolutt verdt det :)
Nå er det helg og jeg skal kose meg med min kjære familie :)

Har 2 sekker med babytøy jeg skal titte igjennom imorgen, og så begynne og planlegge hva jeg trenger til barnerommet og gangen nede. Er så deilig og kjenne man får litt energi og overskudd og lyst til og gjøre litt igjen :)

Gleder meg til våren og kunne trille tur og kjenne solen :)

God helg folkens :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar