tirsdag 11. januar 2011

Hipp Hipp Hurra for verdens beste :)

Idag har min kjære samboer, kjæreste og bestevenn bursdag... Dagen har bare forgått i stillhet, med et lite besøk hos hans foreldre. Der det ble litt kaffe og kake. Og så får jo jeg og min kjære lest litt i avisen og slappet av, da svigers nesten sloss om hvem som skal holde lillegutt... he he... Så inntok vi en bedre middag hjemme og koset oss :) Merker at livet og prioriteringer blir anderledes når man har blitt foreldre :)
Men ELSKER gutten min utrolig mye, så lar dagen gå som han selv ønsker det...

Men hva skal man finne på og gi til en som har alt? Og så kort tid etter jul... Så etter mye tenking endte jeg opp på boken: Vi er BEST i verden. Norsk fotball historie uten alt det kjedelig... Men så langt er det vel jeg som har kosa meg mest med den.. MEN anbefaler den på det sterkeste om dere har en sports intressert kjæreste :)

Og så har vi vært svært heldige og arvet masse tøy fra familie. Så er nå ferdig med og pløye igjennom 2 søppelsekker med klær. Tok med meg en bærepose hjem... Har to søppelsekker igjen og titte på, og så skal jeg la noen venninner få titte igjennom før jeg og svigermor leverer resten på Ravneberget i Sarpsborg, så det kommer noen som trenger det til nytte :)

Ellers har jeg hatt nok en rydde dag i dag, og fyra i peisen og kosa meg. Nå er alle rom unntatt soverommet og kjøkkenet ryddet. I morgen blir det ut med støvkosten. Soverommet skal jeg ta i helgen da jeg i dag har bestillt sengeramme til oss :) Gleder meg utrolig til og få den...

Men må si at det er ikke så lett og få til ting med lillegutt her.he he... Når jeg ikke har noe og gjøre så bare sover og sover han. Men så fort jeg skal gjøre noe, så har han ikke lyst til og sove og er sååååå selskapssyk :)

Nå er lillegutt badet og matet, og han far har inntatt senga. Så nå skal jeg sette igang oppvaskmaskinen og ordne meg selv, og krype under dyna og KOSE meg masse med det nye PONDUS som datt ned i postkassen i dag... ( Er et must, dagen er ikke den samme uten Pondus. Så er sjeleglad for at jeg abonnerer på det.)

Ha en god natt folkens :)

Nattaklemmer....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar