mandag 10. januar 2011

Prøve og komme tilbake i rutiner...

Etter snart 1 mnd som mamma, med masse juleselskaper og farting bestemte jeg meg idag for og komme inn i litt rutiner igjen... Tenkte at bare jeg får gitt lillegutt litt mat så sovner han og jeg kan vaske og stå i et par timer...
Men den gang ei, for lillegutt hadde ikke lyst og sove etter han hadde spist han, så da ble det vippestol og flytting rundt på han etterhvert som jeg støvsuget og vasket :)
Men når jeg først fikk begynt kom ånden over meg, så nå ser det ikke ut her hehe.... Nå går jeg til verks i skuffer og skap og kaster masse og får litt system... Trøster meg med at da blir det jo lettere og vaske senere, men finner det at ting bare hoper seg opp av seg selv.  Man aldri blir jo aldri tom for ting og kaste...
Så ferdig med 2 rom i dag og ryddet 2 komoder med babyklær, plukket ut det som er lite, det gir jeg videre til en god venninne som venter på en liten engel :) 

Men og vaske med bekkenløsning tar litt tid. Så blir bare og fortsette imorgen, håper på å bli ferdig oppe da. Så begynner jeg på kjelleren igjen når ryggen er kommet seg litt.
Gleder meg så veldig til og begynne på rommet til lillegutt :)

Nå skal kveldsmaten inntas og lillegutt mates, så blir det litt kosetid på ho mor med Billy pocket før lyset slukkes...

Ha en god natt allesammen :)

Klemmer fra Meg :)

1 kommentar:

  1. Husarbeide har en tendens til å hope seg opp ja. Når man er ferdig, så tar det ikke mange dagene før det er på`n igjen. :-)
    Hadde håpet og trodd de bekkenplagene gikk over ganske fort etter fødselen jeg da, men tydeligvis så kan de visst fortsette en stund i etterkant som du skriver. Huff. Håpe de roer seg etterhvert for deg da.
    Du kan allerede begynne å rydde ut tøy som er litt for smått ja:-) Heldig venninna di er da, som får nesten helt nytt tøy:-)
    Litt spennende å se litt av hva jeg har i vente. Håper jeg også får en som er rolig og "snill". Var selv en kolikkunge, så litt spent på det der.
    Koslig å lese bloggen din.
    Nå fikk jeg til å kommentere også vet du:-)
    Kristine...

    SvarSlett