torsdag 13. januar 2011

Vinterland.

Bak huset.

Hei folkens...

Nok en kald dag og stå opp til, og nå som jeg endelig trudde mild været hadde kommet litt.
Men uansett hvor kaldt det er ute og hvor mye jeg misliker det, så er det jo utrolig vakkert når jeg kan stå og titte ut av vinduene i stua med fyr i peisen og min lille prins i armene...

 
 Man kan jo ikke bli noe annet enn varm i hjertet når man titter på de små når de sover. Ingen beskymringer eller problemer.


Ellers har dagen i dag gått en del med til data. Da jeg har vært ute og kjøpt stasjonær pc denne gangen... Og for og slippe og ha med meg lillegutt inn og ut fra butikker i denne kulda, ringte jeg til svigermor som kom og koset seg veldig med den lille gutten sin.
 Var jo ikke og forakte at jeg kom hjem til rene gulv i hele huset heller. :)

Nå skal jeg lage med en kopp kakao, krype under pleddet og nyt 5 min stillhet mens min kjære er på hockey kamp og lillegutt sover.

Ha en fin vinterkveld allesammen...


2 kommentarer:

  1. Neimen..så koselig da vennen....Skal følge med jeg vet du.. Klemmer fra meg til dere 3 i skogen...

    SvarSlett
  2. Nei, har du blogg??? Så ille koselig!
    Jeg ville vente med å gratulere deg med lille skatten, for jeg husker selv hvor mange gratulasjoner som gikk i "glemmeboken" når de kom så tidlig, men nå har jeg en fin mulighet til nettopp det :-)

    Kjære Asta, og pappaen selvfølgelig, gratulerer så utrolig mye med verdens største gave!!!
    Kan tenke meg hvor deilig det er å være ferdig med både graviditet og fødsel, du har vært SÅ flink!!! Og Herregud så nydelig gutten deres er! Det er bare så fantastisk!
    Gleder meg til alle bildene vi kommer til å få se, kos deg sammen med guttene dine ♥
    Og litt av en svigermor du har, det var nok deilig kan jeg tenke meg ;-)

    Stor klem fra oss :-)

    SvarSlett