søndag 16. januar 2011

Snart er helgen over...

Nå er snart helgen over igjen... Har vært en så fin helg, der jeg har kos meg og fått slappet av litt.
Kjære er så utrolig flink til og hjelpe meg i helgene med lillegutt så mor får litt tid til seg selv.
Ny seng har vi montert, brukt tid med familie og venner.
Og må si det er lenge siden jeg har sovet så godt :) God og fast seng, med masse puter... :) Og så var jo lillegutt flink og sov i sin egen seng :)

Og i dag har vi vært en tur på SØF og hilst på en ny verdensborger som kom i går... En vakker liten prins og veldig stolte foreldre...
Da er det brått veldig rart og tenke på at det allerede har gått 5 uker siden min lillegutt kom til verden...
Er færst nå jeg har klart og legge fødselen bak meg og ha den go følelesen om hele opplevelsen. 13 timer uten og komme noe vei og et haste keisersnitt, etter 9 mnd med kvalme og oppkast var litt mye og takle med en gang... Men endelig begynner formen og energien og komme tilbake, gravid kiloene er nesten av og kvalmen borte.

Så nå gleder jeg meg veldig til og begynne og trene igjen og ta fatt på kiloene som skal bort før bryllupet.
Og så fort bekkenet og ryggen blir bedre skal jeg komme meg mere ut av huset, er jo så lett og dytte noe ekstra i munnen om man går hjemme... :( Så veldig glad for at jeg har mange venninner som nå også får barn, blir så kos med vognturer og pikniker :)

Nå gleder jeg meg til og begynne på en ny uke og ordne med det siste til barnedåpen :)

Ha en fin uke alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar