lørdag 19. februar 2011

Cafebesøk. Ikke det samme lenger...

Var ute og koste meg med en venninne og hennes sønn på kafe her på torsdag. Guttene er 1 og 2 mnd gamle... Men det var ikke bare lett og finne seg et sted og sette seg ned. Du skal jo ha plass til vognen ved siden av deg et sted, og ettersom min venninne ammer, ville vi også sitte litt skjermet.

Så etter en del sure blikk fra betjening og andre gjester fikk vi kjempet oss frem og på plass.
Gikk og kjøpte mat og satte oss til rette.
Og vi hadde det utrolig koslig :)

Men så fort en av ungene lagde litt lyd, eller skrek litt. Var det nesten utrivlig og sitte der, med de blikkene man fikk av enkelte.

Hvorfor kan ikke kjøpesentrene tilrettelegge litt mere for oss med små barn og vogner???
Vil jo tro at vi er de som bidrar med en del av inntekten, og trur jeg hadde vært en flittigere bruker av kafe og om jeg hadde følt at jeg hadde en plass der og var velkommen.

Nå gleder jeg meg til våren og kunne trille i parker, skog og mark, nyte venninneturer og våre barn uten skår i gleden :)

Ha en flott februardag i solen folkens :)

4 kommentarer:

  1. Hmmm, det har jeg faktisk aldri opplevd..Og jeg har sitti midt i kafén å ammet også, hehe;-) Men at det er trangt er jeg enig i!

    SvarSlett
  2. hmm ikke opplevd så ille mange blikk jeg heller men nå er jeg også veldig sjelden på cafe.. hehe

    men ville bare si så utrolig flott blogg du har... :)

    SvarSlett
  3. Hmm..Hva med å ta med seg maten, og sette seg på den lekedelen i 3 etasje i Torvbyen? :-)
    Aldri vært der før, men så de fra Unge mødre gjorde det. Hehe:-)

    SvarSlett
  4. Og den anonyme var foresten Kristine. Hehe:-)

    SvarSlett