fredag 18. februar 2011

Endelig helg :)

Endelig er helgen her igjen. Selv om jeg går hjemme om dagen er det jo veldig deilig når helgen kommer og jeg også har kjæresten hjemme hele dagen :)
Er så deilig og se han og lillegutt kose seg sammen, og få 5 min "mammatid" innimellom...

Denne helgen skal vi endelig prøve og få gjordt noe på huset igjen, er så mange små prosjekter som skal fullføres. Og så håper jeg på og kanskje få plukket ut tapeten vi skal ha i trappe nedgangen :)

Ikveld blir det Bones på tv og snart skal jeg sette lasangen i ovnen.
Imorgen blir det besøk til familie, gleder meg :)

Håper dere alle får en super fredagskveld...

Her skal jeg kose meg med gutta mine, fyr i peisen og rett og slett bare slappe av :)


2 kommentarer:

  1. Hei! Endelig en nybakt mamma til i bloggverden, så Tusen takk for at du la igjen kommentar inne hos meg. Lillegutten din er en mnd. yngre enn jenten min ser jeg! Gratulerer :) han var supersøt! Og så mye fint hår han hadde! Lille stine har bare litt tynn dun på toppen :) hehe...

    Ha en trålende helg!
    Her i huset har mannen jobbehelg, så kjedelig for min del :(
    *klemmer*

    SvarSlett
  2. Deilig med helg selv om man går hjemme ja!;-)

    SvarSlett