søndag 20. februar 2011

Søndag...

I dag startet dagen med at jeg fikk sove ut :) Så må innrømme at det ble litt vel sent før jeg kom meg ut av senga nærmere 12.30...
Men var veldig godt for kroppen og få hvilt ut litt etter en utrolig koslig kveld i går og en uke hvor kjæresten har vært mye borte. Og en liten gutt som ikke synes det er noe moro og sove. Resultatet blir da at han er overtrøtt og utrolig grinete. Og da er det så lett og bli frustrert...
Igår gråt han og var så sinna at de første tårene kom.

Så i dag har vi passet på og kose oss masse inne foran peisen under pleddet, og masse masse kos :)
Finnes absolutt ingenting bedre.

Kjæresten gikk ut og sto på ski i 2 timer idag, så da passet jeg på og bake litt :) Så vi hadde litt kos til kvelden :)

Veldig enkel eplekake :
1 pose toro muffins
1 eple

sukker og kanel på toppen og ca 25 min midt i ovnen :)

Nå skal mamma kose seg litt, mens gutta mine har funnet sengen.

Ha en strålende kveld allesammen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar