mandag 21. februar 2011

Trening, forfenglihet og speilsaler...

Arrrg...
Okay, så er det ikke mere enn 10 uker siden guttungen kom til verden med keisersnitt...
Så litt tålmodig må jeg jo være, men må innrømme at det ikke akkuratt er en boost for selvbilde og stå forran de "flotte" speilene i salene på sentret. Der man hopper og spretter. Føler seg da ikke som et glansbilde nei...
Hvor deilig hadde det ikke vært og fått et blankt ark og kunne begynt på nytt, og heller jobbet med og holde seg der...

Jaja, vi får bare fortsette vidre med treningen, om en 3 uker kan jeg endelig begynne med magetrening igjen. Og så gleder jeg meg så utrolig til våren hvor jeg kan ta føttene og vognen fatt og få noen timer trim der.
Er jo ikke like lett og trene så mye som før nå som jeg har en liten en, selvom jeg er heldig og får god hjelp til barnepass.

Vel det var dagens frustrasjon... he he...
Nå blir det en tur i dusjen etter spinning idag, og håpe på at motivasjonen kommer krypende på i natt.
I morgen skal jeg danse som en gud på Zumbada og ha kontroll time med instruktør.

Og så sier jeg til dere, og meg selv...
HUSK AT DU ER VAKKER OG UNIK!!!
SMIL TIL VERDEN OG DEN SMILER TILBAKE :)

1 kommentar:

  1. Så sant, Så sant det siste der! Du er flink da! BEundrer alle dere som trener. Jeg finner bare IKKE motivasjon/Ork jeg. Hehe:)

    SvarSlett