mandag 13. juni 2011

Pinse tur :)


I år som de siste 3 årene har jeg og min kjære satt kursen til Hedemarken og pinseløpene...
Og det er like koslig vært år :)
Med god stemmning, gode folk og latter :)

Så her er helgen i litt bilder :)

Her er vi ute og titter på livet på samlingsplass og venter på at pappa skal komme i mål.

                         Så deilig og bare ligge i bleia og lufte kroppen litt etter en varm dag på løp...

                   Og så er det så deilig vær ute. Og da blir jeg så GLAD når jeg får være naken...

                                                          Her er hyttene vi bodde i :)

Koser meg samme pappa på samlingsplass :)
Så deilig vær i hele helge...


OG så BLID etter og ha fått litt yougert og en liten lur...


Tittei :)
Hvorfor sitter du i baksete samme meg a mamma???


Og slik pleier livet og være på samlingsplass...


        Og i helgen har min lillegutt blitt 6 mnd gammel... Gud så fort som tiden flyr... Og så stor han blir :)
                  Men jeg koser meg glugg i hjel og nyter hver nye ting og hver dag til det fulle...

                          Nå håper jeg på en super sommer samme mine to vakre gutter :)

           Håper dere alle har hatt en super pinse, og ønsker dere alle en super uke som kommer :)

                                                                     Klemmer...

1 kommentar:

  1. Åååh, så heldige dere er som har så koselige tradisjoner! Ser ut som dere, og ikke minst go'gutten deres kosa dere/seg veldig masse! Han blir jo bare søtere og søtere :-)
    Ha en fin dag kjære deg, stor klem fra meg :-)

    SvarSlett