onsdag 15. juni 2011

Vondt i lysta...


Har dere hatt det sånn, at man føler det er for mye som skal gjøres og man ikke vet hvor man skal begynne...
Bare lyst til og gå i seng og trekke dyna over hode og sove...

det er vel en av de store gleder av og være på tur, mye vask!!!
Så nå sitter jeg og driver og motiverer meg selv til og starte på og brette tøy...
For det ligger mere i vaskemaskinen som skal henges opp...

Heldigvis kan jeg jo tørke ute i dag, når vi endelig har sol :)

Og så er det støvsuge, vaske gulver, vaske kjøkken og bad og tørke støv...

Har absolutt ikke lyst!!!

Når man bor i et halveis ferdig hus som vi gjør nå, så blir det desverre litt liten plass innimellom til alt vi eier og har...

Så du kan tro jeg gleder meg til og bli ferdig nede i kjelleren :)

Jeg får vel se til og begynne n¨som lillegutt først sover :)

Klarer dere og se hvem som er hvem???
William og meg :)

Ha en super onsdag kjære dere....

1 kommentar:

  1. Huff, ja jeg kjenner meg absolutt igjen. Har en slik dag i dag selv, men klarte å tvinge meg selv til å ta fredagsvasken, for i morgen reiser vi og blir borte til tirsdag/onsdag neste uke :-D Det skal bli så deilig! Da er det ekstra godt å komme hjem igjen også.

    Se så lik han er mammaen sin da :-) Hellemin..
    Ha en fortsatt fin dag, gleder meg til lunsj :-)
    Stor klem!

    SvarSlett